Jedzenie emocjonalne i inne podjadania. Jak poprawić swoje relacje z jedzeniem
Opis
Jak poprawić swoje relacje z jedzeniem?
Jedzenie to konieczność ― bez energii, którą nam daje, nie przeżyjemy. Jest jednak czymś znacznie ważniejszym niż tylko naturalnym sposobem na dostarczenie sobie paliwa. Z jedzenia czerpiemy przyjemność, celebrujemy je i potrafimy się nim delektować. Niestety, bywa ono także niebezpieczne ― usidleni przez marketing, ale też przez własne, utrwalane latami złe nawyki żywieniowe, sami wyrządzamy sobie krzywdę, nieodpowiednio się odżywiając. Tyjemy, chorujemy, cierpimy z powodu niedoboru witamin i minerałów. Albo wpadamy w pułapkę kompulsywnego odchudzania lub tak restrykcyjnie przestrzegamy reguł zdrowego odżywania, aż... staje się ono niezdrową obsesją.
To nie jest kolejna pozycja poświęcona cudownej, jedynie słusznej i skutecznej diecie. To książka o jedzeniu, o naszych z nim relacjach, często niełatwych, a także o mechanizmach powodujących, że pielęgnujemy szkodliwe nawyki żywieniowe, nawet jeżeli wiemy, że są dla nas złe.
Zrozumienie przyczyn, dla których zachowujemy się przy stole czy w sklepie tak, a nie inaczej, stanowi punkt wyjścia do tego, by na nowo poczuć smak życia ― harmonijnego, zrównoważonego, pełnego dobrych emocji. Jak podkreślają autorki, nie ma tu prostych rad czy kilkunastu punktów z zadaniami do wykonania, książka z założenia bowiem ma być źródłem inspiracji, dodać odwagi do wejścia na drogę mądrej zmiany.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
IDENTYFIKATOR PRODUKTU | 63FE-998C0 |
TYTUŁ | Jedzenie emocjonalne i inne podjadania. Jak poprawić swoje relacje z jedzeniem |
AUTOR | Joanna Derda, Marta Pawłowska |
WYDAWNICTWO | Sensus |
JĘZYK WYDANIA | polski |
JĘZYK ORYGINAŁU | polski |
LICZBA STRON | 168 |
DATA PREMIERY | 2021-09-01 |
ROK WYDANIA | 2021 |
WYMIARY PRODUKTU [MM] | 208 x 140 x 9 |
OKŁADKA | Miękka |
Wyświetlamy zarówno pozytywne jak i negatywne opinie. Część pochodzi od klientów. Inne od osób, które prawdopodobnie kupiły nasze produkty w stacjonarnych sklepach zielarskich (nie weryfikujemy tego). Ważną część tej sekcji stanowią pytania zadawane nam przez osoby planujące zakup. Odpowiadamy na nie i traktujemy je jako bazę wiedzy przydatną wszystkim potencjalnym klientom.