Jeśli masz kupon rabatowy możesz go użyć w trakcie finalizacji zamówienia.
W naszym sklepie funkcjonują dwa typy kuponów rabatowych:
kupon na bezpłatną dostawę
kupon obniżający cenę produktu
Jak użyć kuponu rabatowego?
To proste. Po dodaniu do koszyka wszystkich interesujących Cię produktów zacznij finalizować swoje zamówienie. Na stronie podsumowania zaznacz pole "Mam kupon rabatowy" i wpisz zaznaczone otrzymany kod. Naciśnij "użyj" Wartość koszyka zostanie przeliczona automatycznie.
Jak dobrać gratis lub prezent?
W końcowym etapie zakupów, w widoku koszyka, możesz dobrać sobie prezent. W zależności od tego co kupujesz (jaka jest wartość zamówienia) do wyboru otrzymujesz:
- jednorazowy rabat na wybrany produkt - lub nawet bezpłatny produkt!
Z oferty możesz skorzystać tylko w trakcie finalizowania zakupu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.